onsdag, oktober 29, 2008

hehe, nu sitter jag hos ida och jag hatar hennes tagentbord, jag failar hela tiden!. mohaha

men imorse när vi vaknade så hade det kommit 3cm snö, jag vaknade till denhär ''MALIIIIIIIIN!'' ida som ruskar om mig och pekar mot emmas fönster. allt jag ser är vitt.. och undrar vafan hon menar. men sen tänker jag till igen och ser att det är grenar med vitt på. jag sprätter upp ur sängen och ser att det kommit massa snö. jag ringer mamma och frågar hur jag ska göra. vi bestämmer att jag ska ta tåget, till kil, där hon sen hämtar mig. fyfasen säger jag bara, måste åka tåg. från torsby till kil. JIPPIE! massa sms vill jag ha! annars kommer jag inte ha något att göra alls, och det kommer vara jättetråååååååååkigt..

men vi ska väl inte göra så mycket idag. ska laga mat och sen går vi till tåget tio över ett, för då går vi till toria först, måste ha godiiiiis. tåget går 14.10.. såatte, det tar en liten stund att gå också.

Inga kommentarer: