måndag, oktober 13, 2008

usch, vetnivad? på fredag ska jag till tandläkaren. klockan åtta på morgonen.. missar lite av bilden, sen får jag gå dit, och efter det har jag engelskaprov. fyfan, allt tråkigt på en gång känns det som. och på onsdag har jag idrottsprov, kommer inte klara det. så himla svårt, ska lära sig alla muskler, antingen på latin eller svenska, och vad de gör och sådär. herregud säger jag bara, lycka till!

nu ska jag med mamma på stan, vi ska byta till en storlek större på mina skor. annars kommer mina fötter att döööööö! och sen ska vi hämta jonnas telefon, hoppas den funkar nudå, och då kommer jonna bli glad (fast hon kanske inte får den förrens om massa dagar, tills lovet börjar, för hon är ju på praktik!) haha, looser där! sen ska vi på banken också, och hämta mitt id-kort. ska ta en bild på det, alla ska få beundra det snyggaste id-kortet ever!

jag och matilda bestämde idag att vi snart ska åka till pappa och sova där, ha tjejkväll och sådär. så satt vi där och kollade datum, till helgen går ju inte, för snabbt på tror jag. eller, det kan jag ju kolla iofs.. ska nog göra det! och nästa helg jag är hos pappa är matilda utomlands den ungen! helgen efter det är för tätt inpå sofies födelsedag.. OHMY vad vi har problem! och vi kollade flera veckor, tillochmed månader (!) fram. men kunde inte hitta något dag...

nej, nu ska jag gå. pössssss

Inga kommentarer: