tisdag, oktober 07, 2008

ojoj, förut höll verkligen min mage på att explodera! jag kunde varken stå, sitta eller ligga ner! fyfasen vad ont det gjorde! vistte inte vad det kom ifrån, kunde knappt andas. men då la jag mig i min säng och tog iPoden och somnade i en kvart ungefär. det tror jag behövdes. det gjorde fortfarande ont efteråt, men då la jag mig i soffan och kollade på ''made'' då gick det över. så nu är jag helt perfekt igen.

jag blev helt osäker, har jag svenska prov torsdag eller fredag?! hjälp, hilfe, HELP! jag måste ta reda på det, skickade ett sms till matilda, får se om jag får svar, snart. blev helt osäker verkligen. ska kolla vad jag skrivit i andra blogginlägg, borde hjälpa lite iallafall!

och idag kom niklas på en sak på musiken.. helt äckligt var det. att killar (endel) har byxorna under rövhålet.. och när dom då sitter på en stol så är det inte så mycket mellan rövhålet och stolen. och eftersom inte alla killar byter kalsonger vaje dag, så blir ju det väldigt ofräsch. FATTA OM VI INTE VILLE SITTA PÅ PALLARNA I MUSIKEN ELLER STOLARNA I FYSIKEN SEN DÅ! fyfan, äckligt på topp! och sen berättade elin och louise att louise hade sett någon med vita kalsonger och en brun rand!? VAFAN! äckligt, fyfan!

nej, nu ska jag läsa mina blogginlägg angående provet, och andra bloggar. trevlig kväll

Inga kommentarer: