onsdag, oktober 15, 2008

usch vilken dryg dag. eller, den har flutit på bra ändå tycker jag.
började med musik, började med beting igen. det dög väl, jobbigt när han måste vara i 4546486olika grupprum och lyssna, så det tar sån tid.
sen var det idrottsprov, satt med det rätt länge faktiskt. men kände att det gick okej, sen vill jag inte prata mer om det. sen hade vi typ en timma innan nästa lektion, som var matte. så vi satt där utanför och pratade och lyssnade på en asaäcklig grej som bella hade! FY!!! men det dör, det tog ett tag att sitta där, men det gick. matten gick också bra.
sen var det lunch, fisknågonting vare. sen vare lååååååååååååååångtimma med so, gick igenom frågorna och sen såg vi på en film om mellankrigstiden (prov nästa fredag) såatte.. men det dög, flöt på bra faktiskt.
sen var det en timma till, innan biologin som flöt på bra.

träningen idag var underbar! tog ut mig jättemycket, kände att det behövdes.. men det var jättekul och vi kom överrens om vad vi skulle köra! perfekt, hade ingen tränare, pö skulle varit där egentligen, men han var dålig.. så vi blev ''själva''

sen nu har jag pluggat tyska (kan allt) och engelska (kan typ allt) så nu är jag fit for fight till skolan!

Inga kommentarer: