tisdag, oktober 14, 2008

nu har jag övat endel idrott, och tyska OCH engelska. tyskan kommer jag aldrig lära mig, massa krångliga ord, om köket.. men har det torsdag eller fredag, jag vet inte när jag ska ta dem. men det är några dagar, så jag hinner nog öva mera.
imorgon har jag idrottsprov, ska kolla på det lite till, sen förhör mamma mig, runt halv åtta. eller sådär. sen börjar ju bra program.. haha, not. men bra att ha det gjort, så kan man sitta och dega här senna.!
och engelskaprov på fredag, känner att jag behövde skriva lite om det, så nu har jag skrivit upp alla glosor och mina egna fakta om greenpeace och skrivit upp lite grammatik. imorgon ska jag läsa igenom alla texter, så att jag kan dom. aaaaaaaaah, känns jättebra inför det nu!

skolan idag var helt okej, pratade om bostaden på hemkunskapen, kommer bli kul att hålla på med det! känns jättebra inför det, ska kolla runt lite smått nu och titta, sen bestämmer jag mig.
elevensstudieval slinker förbi, som vanligt. det är så drygt, vill ha elevensval! aaaarwh! blir arj på det!
matten dör också, räknade på bra faktiskt, sen fysiken fattade jag det mesta idag! sofie fattade inget, jag satt och försökte förklara, som jag nu är så bra på.. fast hon fattade ändå inget. men jag förstod och det känns jävligt bra!
kemin dög också, fick veta att jag hade 25/30 på provet och 19/19 på formlerna! YAY! vg på provet, mvg på formlerna. känns jättebra!
och tyskan gick med lugnt, fick se provet och sen gjorde vi en hörövning.

imorgon har jag musik, trevligt värre!

Inga kommentarer: