torsdag, oktober 30, 2008

jag orkar inte berätta allt jag och ida gjorde, för det är för jobbigt. maha

men idag har jag varit med gabriella (gabrilla, bella, belaH,) vad ni nu vill kalla henne. jag föredrar alla fyra, ibland.
först möttes vi vid ensamma konsum och sen gick vi in för att köa spån och kattströ till mina tjocka kaniner. sen gick vi hem till mig och la in det.. sen gick vi till bibblan, för bella (nu föredrog jag det..) skulle se om hon kunde hitta en speciell bok, men det fanns hinne, men vi hittade den inte. så vi gick därifrån.
vi bestämde oss för att gå till sågudden och sen tillbaka till moi. sagt och gjort, vi gick men stannade på vägen för att snacka lite med fåglarna dåva! dom vita ankorna var klart snyggast/sötast/finast, whatever.
sen gick vi och pratade en massa, trampade ner oss i gegga och sen kom vi tillbaka till mig. vi granskade vårat skolfoto och jämförde från sjuan till nian. hur alla har förändras typ. haha, vi fick oss endel skratt.
sen har vi sittit här och inte gjort så mycket.

ida blir inte med till pappa imorgon vilket betyder att jag blir själv där hela helgen, KUL!

1 kommentar:

Anonym sa...

asbsdih. du är UUUTMANAD i min blogg :P