tisdag, oktober 21, 2008

tänk om det inte är en enda som läser min blogg, varför sitter jag då och skriver?

idag var skolan bra, musik jag och sofie betingade oss! haha, det gick bra, elsv gick också bra. matten med, hade ett fel på diagnosen.. ett slarvfel också. kunde det ju egentligen. menmen, det är sånt som händer. fysiken dög väl, jobbade mer på frågorna.
kemin var rolig! vi kollade när christer gjorde något med kalium och natrium(?) så det blev rosa och brann och sånt. åh vad jag tycker om kemi! sen gjorde han något me brom och alluminium.
sen på tyskan dög också, gick fort och astrid tycker inte att jag och louise ska jobba så snabbt. hehe. sen hade vi teknik också, skulle göra någon konstig grejs, timmie visade hur man skulle reda ut den, mohaha. men det dög också, sören sa att jag hade finaste hjärtat han hade sett idag iallfall! härligt!

sen efter skolan repade vi! KULKULKULKULKUL! och vi hittade några låtar, spelade igenom en, för vi var inte sådär jättemånga. sen bestämmde vi att köra lite och sånt (ÖPPET HUD ÄR DEN 8:E NOVEMBER PÅ CENTRAL! KOM DIG VETTJA!)

imorgon har jag prov, mellankrigstiden, kan allt tror jag. läser innan imorgon med.
prov på torsdag, matte.. hoppas jag kan det då med!

1 kommentar:

Anonym sa...

Malin. Aluminium med ett l. ;)
Sen hade han inte sett mitt hjärta vettu. Asfint vare.. :D haha