onsdag, oktober 08, 2008

nu får det bli en kort blogg, för jag måste nog börja smått göra mig i ordning för träningen. den är visserligen halv sju, men bäst att vara tidig, så jag inte kommer sent. skulle inte bli förvånad.

haha, förut, när jag kollade på tv, så hör jag mamma skrika ''hade du decilitermåttet när du bakade?'' (jag bakade i förrgår) jag bara ''ja, till socker och mjöl'' så sa hon att hon inte kunde hitta det och undrade om jag hade lagt det någonstans. men jag la det ju i disken. men sen gick jag till köket då stod hon och letade i havregrynen, för hon kom på att hon hade gjort gröt igår på morgonen. men det låg inte där.. då kollade jag igenom alla lådor och sådär. sen kollade jag i makaronerna, TROR NI INTE ATT DET LIGGER DÄR DÅ!? haha, fyfan vilken kass mamma jag har, vi hade nämligen makaroner igår.. såatte.
nu vet alla hur bra, eller mindre bra, min mamma är. hehe

och ida ringde förut, lite panikartat sådär. för då satt hon och kollade på vårat schema, och då stod det att vi började åtta imorgon, med språk (fast vi har sovmorgon till tio<3) och jag bara nejdå, det är bara för några som har spanska med ACH, för hon kan inte vara i skolan på tisdagar (tror jag det är), haha, vilken suck jag fick tillbaka. en lättnadssuck. haha, söt tjej du ida!

nej, nu har jag pluggat, ska nog göra lite mera. prov imorgon, och glosor i engelskan. USCH!

Inga kommentarer: