torsdag, oktober 16, 2008

nu äter jag mat, skräll.
nej, men jag har faktiskt tränat till nio, måste få mat i magen efter det ju!

träningen var bra, tog ut mig idag också, ingen tränare. utan det var jag, ida, märran, frida, viktor, kenneth och sandra. kenneth och sandra körde ju själva dårå. men det var bra träning ändå, hade med dagboken också! haha, jag kom ihåg den idag, så skrev upp vad vi gjorde.

skolan idag var också bra, gjorde hörövning på engelskan, resten av provet är imorgon, kommer nog går bra tror jag. sen har vi haft mattediagnos med, kändes asbra! hehe. och vi har haft teknik,. tråååååååååååååkigt.. hatar det, gör ju bara dom där jävla frågorna i boken, har gjort praktiskt en, EN! gång, fyfan. kommer få ig i teknik.. svenska hade vi också, flöt på.
sen slapp vi språk och so! för vi kollade på någon dansgrejs istället, det var fränt faktiskt, jäkligt duktiga varrom! men det handlade om polare typ, men det dög.. hehe

ska somna tidigt idag, igen!

Inga kommentarer: