måndag, oktober 06, 2008

inte hört av mig på ett tag, men det har ju varit mârten.
i fredags hände det inte så mycket, gick inte ut då. orkade verkligen inte det. haha
men på lördag så gick jag på stan med gabrilla (haha) vid elva, vi kollade när sofie spelade och matilda som drillade. dom var jätteduktiga! som vanligt. men det var trevligt, även om det var rätt kallt.
träffade massa roligt folk också, jag köpote ett paraply med, om ni ville veta. behövde ett, eftersom mamma alltid tar med sig det enda vi ägde till jobbet, så jag får ju inget... så nu har jag ett eget, jätteseksigt äre! (och det ska stå seksigt)
sen gick jag till mormor och morfar vid ett, träffade kusiner, mostrar och kusinbarn. jenny och dennis och eddie, hur goa barn som helst. eddie var rätt kittlig han! hehe, men därifrån gick jag vid halv tre. då gick jag hem och läste kemi, kul på en lördag.. men iallafall, vid fem började jag göra mig i ordning, skulle till matilda vid sex, så var tvungen att vara snygg vetni!

sen gick jag dot, vi började med maten så fort alla hade kommit. när vi var klara (eller, nästan klara) ringde alex och frågade om vi skulle hitta på något innan vi gick ut. så hon fick också komma. så vi väntade på henne, sen började vi äta tacos. det var jättegott. sen vilade vi en stund, typ tre minuter. sen åt vi fruktsallad! MUMS! det var också jättegott. sen var vi feta och tog massa kort och dansade till min übersekiga skiva, den sög!
sen gick vi ut vid nio ungefär! var där till tolv, ibland gick tiden fort, ibland långsamt.

och emil trodde att jag var full också, men det vara bara för att sofie inte kunde lyfta mig! träffade jättetrevligt folk då också! men sen när jag kom hem gick jag och la mig direkt typ.

på söndag hände ingenting heller. bara slapp dag! och massa pluggande.. tråkigt
och idag var jag i skolan och sådär. fick tillbaka tyska-provet, jag var enda som hade mvg, hade tre poäng över! hehe, men mvg är alltid mvg! YESSSSSSSS! love it!
på fredag är det tyska läsförståelse, imorgon kemiprov. torsdag svenskaprov och tyskaläxa till fredag. HATAR DET!

Inga kommentarer: