söndag, oktober 26, 2008

ojojoj, nu har jag suttit ett tag, med ''bostaden''
ska försöka med så mycket som möjligt nu under lovet! för bara bättre att bli klar snabbare, än att ha det sista dagen panikartat! men jag har hunnit med endel, sen ska jag få över det i ett dokument och skriva ut det, fast det får mamma nog göra på jobbet om det går!

idag har jag inte varit utanför dörren ens! mohaha, härligt. har inte gjort ett skit, med andra ord.

jag är jätteavundsjuk på matilda nu! hon är på teneriffa, JAG VILL OCKSÅ! gud vad jag är avundsjuk, hon ska vara där hela veckan, så, jaja.

imorgon åker jag till ida thörngren <3 kuliiiiiigt, kommer hem på onsdag igen, då har jag nog endel att skriva om, ska ju ta en massa kort också, trevligt värre detni! undrar vad vi kommer hitta på.. ska tvinga henne att baka med mig! MUMS! det ska vi göra, och gå promenad och prata såhäääääääääääääääääääääääääääääääär mycket, om inte mer!

Inga kommentarer: